Exposició de Parelles Artístiques

Vine a veure l’exposició de Parelles Artístiques

La 14a edició de Parelles Artístiques ja està en marxa. Hi participen nou comarques catalanes amb un total de 124 artistes que han creat 68 obres per parelles o per grups. Des d’inicis d’any, les entitats de salut mental dels diferents territoris van organitzant les seves pròpies exposicions de forma individual o amb centres d’altres comarques.

A l’Associació El Far s’han creat 9 obres i en l’exposició i estaran també exposades les obres de: l’Associació Daruma, CHM Les Corts i del Consorci Santiari de l’Anoia.

La inauguració serà: divendres 7 de febrer a les 19h

Benvolguts/des socis, familiars i amics de l’Associació, us convidem el dijous 19 de desembre a la Festa de Nadal. A partir de les 17h posarem música, farem un pica-pica i tot en un bon ambient. L’acte es farà a la seu del club social (C/anselm clavé, 52, local). Esteu tots convidats!

Inscripcions obertes per a les sortides Respir de tardor a Calella i Olot

El Programa Respir, creat al 2004 per la Fundació Salut Mental Catalunya, ofereix sortides per a persones amb trastorn mental server (Respir Sortides), pels seus familiars i cuidadors (Respir Salut) i per persones joves amb problemes de salut mental (Respir Joves). Les sortides són un espai de descans, salut i benestar, que fomenta activitats d’oci i natura i permet alleugerir les relacions i la dependència entre les persones amb trastorn mental sever i els familiars que fan de cuidadors.

Sortides Respir

• Per a persones amb trastorn mental server
  • Prop 250 persones beneficiàries
  • Unes 25 sortides a l’any
  • Poden ser de cap de setmana o per vacances de Setmana Santa i estiu (4-5dies)
  • Per a grups de 10 persones
  • Amb dos educadors especialitzats
  • Destinacions com Coma-ruga, Llançà, Calella de Mar, Olot, Montserrat, Girona, Figueres, Delta de l’Ebre o Lleida.

Inaguració Club Social El Far

La salut mental a La Garriga està de festa i ho volem celebrar amb tu. El Club Social El Far – La Garriga inaugura oficialment el nou local del carrer Anselm Clavé i ho farà amb un acte festiu i obert a tothom el proper dijous 25 de juliol a les 19:00h al nou espai del Club. Està prevista l’assistència de l’anterior i actual alcaldessa de La Garriga i altres autoritats.

L’assistència a l’acte és oberta i s’oferirà un petit refrigeri als assistents. Us hi esperem!

Assemblea de Socis i la Festa d’Estiu

L’associació El Far celebra  el pròxim 19 de Juliol 2019 a les 19,00 h. A la seu de l’associació, carrer Pere Ballús núm.13  l’Assemblea de Socis i la Festa d’Estiu.

Convidem i animem a tots els socis a participar activament, tant per entrar a formar part de la Junta directiva com a participar en les comissions de treball obertes a tothom segons disponibilitat. Com més siguem, més projectes i millors serveis per a familiars i usuaris podrem oferir i també garantirem la continuïtat de l’Associació.

Després de l’assemblea us convidem a begudes i fer un petit mos.

Esperant veure’ns el pròxim dia 19, rebeu una cordial salutació.

La Junta.